Wil jij graag beginnen met sporten maar heb jij moeite met je doelen te behalen? Dan kan dit veel verschillende oorzaken hebben. Personal trainer Den Haag weet precies hoe hij of zij jou moet helpen om je droom fysiek te krijgen. Om nou alles te weten over fitness is natuurlijk erg lastig, hier zijn personal trainers voor doe hoog opgeleid zijn om alles te weten over het menselijk lichaam en hoe je het best de spieren kan trainen. Op deze manier kan jij op de meest efficiënte manier trainen. Een goede band met personal trainer Den Haag is natuurlijk ook erg belangrijk, de trainers zullen altijd goed naar jouw en je doelen luisteren zodat jij altijd comfortabel trainen. De trainer is altijd vriendelijk en je kan altijd op hem rekenen. Hij of zij zal natuurlijk jouw goed pushen om het meeste uit je workouts te krijgen, hier zal je hard voor moeten werken waar de trainer jouw goed bij helpt.

personal trainer Den Haag

Waar wordt je mee geholpen

personal trainer Den Haag helpt je met veel verschillende dingen. Wat erg belangrijk is tijdens een trainer is het kiezen van het juiste gewicht voor een goede houding. Veel mensen zijn erg blessure gevoelig en al ben jij dit niet kan het alsnog komen, daarom staat bij personal trainer Den Haag veiligheid altijd op nummer een. De oefeningen moeten op de juiste manier uitgevoerd worden, wanneer je dit hebt behaald kun je er meer gewicht op gooien om meer te trainen richting de massa. De trainer zal dit al snel doorhebben en dit met jouw delen. Zo is praten met jouw trainer erg belangrijk, heb jij een pijntje tijdens een oefeningen of vindt je hem niet fijn? Houdt dit dan niet voor je maar deel het gerust met je trainer, jullie gaan kijken naar de oorzaak en lossen dit goed op, misschien vind je de oefening helemaal niet fijn kan er altijd een alternatief worden gekozen.

Hoe ziet een workout eruit

Een workout van personal trainer Den Haag kan er op veel verschillende manieren uitzien. Het ligt er allemaal aan hoe vaak jij per week kan trainen. Kan jij 5 keer per week sporten dan zullen de spiergroepen goed verdeeld moeten worden. Zo zou je Maandag Je rug en armen kunnen trainen Dinsdag je borst en schouders en woensdag je benen, dit herhaal je dan in de week. Op deze manier hebben jouw spiergroepen genoeg rust en kan je optimaal trainen voor spiergroei. Personal trainer Den haag kijkt nog naar veel andere dingen tijdens een workout. Is het jouw doel om bij de compound oefeningen zoals een bench press, squat of een deadlift sterker te worden? Dan zullen je workouts hierop gebaseerd worden. Je zult deze oefeningen minimaal een keer per week doen zodat jouw lichaam hier aan went. Wanneer jij hebt laten zien dat je een goede houding hebt gaan jullie er meer gewicht op gooien, dit noem je progressive overload elke week iets zwaarder trainen. Dit is optimaal voor spiergroei.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *